A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Байковецька громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Перелік адміністративних послуг які надаються через віддалені місця для роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Байковецької сільської ради

Дата: 11.10.2019 08:02
Кількість переглядів: 29

ДОДАТОК 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії сільської ради

14.06.2019 р.№897

ПЕРЕЛІК

АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

які надаються через віддалені місця для роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг»  Байковецької сільської ради

№ з/п   Код послуги      Назва адміністративної послуги

1.            01/01    Державна реєстрація народження

2.            01/02    Державна реєстрація шлюбу

3.            01/03    Державна реєстрація смерті

4.            02/01    Реєстрація місця проживання особи

5.            02/02    Реєстрація місця перебування особи

6.            02/03    Зняття з реєстрації місця проживання особи

7.            02/04    Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування  особи

8.            02/05    Видача довідки про відсутність відомостей про реєстрацію місця проживання особи

9.            02/06    Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи.

10.          02/07    Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку

11.          02/08    Посвідчення заповіту

12.          02/09    Посвідчення справжності підпису особи

13.          02/10    Засвідчення копій документів

14.          02/11    Видача дублікату заповіту

15.          02/12    Посвідчення довіреності

16.          05/01    Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

17.          05/02    Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності по зміні цільового призначення

18.          05/03    Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

19.          05/04    Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення)меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

20.          05/05    Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності

21.          05/06    Затвердження технічної документації із землеустрою

22.          05/07    Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності

23.          05/08    Надання дозволу на прийняття в дарунок земельної ділянки

24.          05/09    Укладення договору оренди землі (додаткової угоди до договору оренди землі)

25.          05/10    Надання дозволу на поновлення договору оренди землі

26.          05/11    Надання дозволу орендарю на передачу орендованої земельної ділянки (частини земельної ділянки)в суборенду

27.          05/12    Надання дозволу на укладення договору земельного сервітуту на користування чужою земельною (-ими) ділянкою (-ами) (частини земельної ділянки)

28.          05/13    Вилучення та передача у власність (оренду) земельної ділянки

29.          05/14    Внесення змін та доповнень в рішення попередніх сесій сільської ради

30.          05/15    Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма №3ДФ)

31.          07/01    Виготовлення  викопіювань  в масштабі  1:2000 сіл Байківці, Лозова Дубівці, Шляхтинці,  Гаї – Гречинські, Стегниківці,  Курники

32.          07/02    Видача  будівельного паспорта  забудови земельної  ділянки

33.          07/03    Внесення змін  до будівельного паспорта  забудови земельної  ділянки

34.          07/04    Видача дубліката будівельного паспорта

35.          07/05    Надання містобудівних  умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва

36.          07/06    Внесення змін  до містобудівних  умов та обмежень  для  проектування  об’єкта будівництва

37.          07/07    Скасування   містобудівних умов та обмежень для проектування  об’єкта будівництва

38.          07/08    Оформлення паспорта прив’язки  тимчасової  споруди

39.          07/09    Продовження строку дії  паспорта прив’язки  тимчасової  споруди

40.          07/10    Розгляд відповідності  намірів  щодо місця розташування  тимчасової  споруди

41.          07/11    Присвоєння  адресного  номера  новозбудованим  об’єктам  нерухомості

42.          07/12    Присвоєння  адресного номера   у випадку реконструкції  об’єктів  нерухомості ( поділу, чи виділу об’єкта, внаслідок  чого утворюється  окремий  об’єкт нерухомості, об’єднання  об’єктів  нерухомого  майна) та у випадку  необхідності  впорядкування  поштових  адрес  існуючих об’єктів нерухомості

43.          07/13    Дозвіл на розробку  детального  плану  території

44.          07/14    Затвердження   детального плану території

45.          07/15    Надання дозволу на видалення зелених насаджень

46.          08/01    Встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами

47.          08/02    Продовження пріоритету на розміщення зовнішньої реклами

48.          08/03    Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами

49.          08/04    Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами

50.          08/05    Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами

51.          08/06    Скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами

52.          08/07    Внесення змін у дозвіл у зв’язку із зміною технологічної схеми рекламного засобу

53.          08/08    Внесення змін у дозвіл у зв’язку із зміною містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу

54.          08/09    Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами

55.          08/10    Укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні  і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл Байковецької сільської ради

56.          08/11    Видача довідки про сплату пайової участі  замовника будівництва у створенні  і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл Байковецької сільської ради

57.          10/01    Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами

58.          10/02    Призначення державної допомоги при народженні дитини

59.          10/03    Призначення державної допомоги при усиновлені  дитини

60.          10/04    Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

61.          10/05    Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

62.          10/06    Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

63.          10/07    Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям  з інвалідністю

64.          10/08    Призначення населенню субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

65.          10/09    Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

66.          10/10    Призначення грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

67.          10/11    Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд

68.          10/12    Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року №558)

69.          10/13    Призначення винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»

70.          10/14    Призначення одноразової  матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

71.          11/01    Послуга соціального обслуговування вдома

72.          11/02    Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

73.          11/03    Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в іншій особі

74.          11/04    Видача дозволу піклувальнику для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна

75.          12/01    Видача копій (витягів) з рішень Байковецької сільської ради

76.          13/01    Видача копій (витягів) з рішень виконавчого комітету Байковецької сільської ради

77.          13/02    Видача довідки про загальну характеристику житла

78.          13/03    Виписка з по господарської книги

79.          13/04    Надання матеріальної допомоги на поховання особи, яка на день смерті не працювала

80.          13/05    Надання матеріальної допомоги на лікування


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь