Проводиться конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Будинок культури с. Лозова»
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Будинок культури с. Лозова»
Байковецька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Будинок культури с. Лозова» (місце знаходження: 47706, Тернопільська область, Тернопільський район, с. Лозова, вул. Грушевського, буд. 54).
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Особи, які бажають взяти участь в конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу, подають такі документи (на поштову та електронну адресу Байковецької сільської ради або особисто):
- заяву про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", за зразком, що додається;
- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- оригінали та копії документів про вищу освіту (у разі подання документів особисто) або копії документів засвідчені у встановленому законом порядку;
- оригінали та копії документів, що посвідчують особу та ідентифікаційного коду (у разі подання документів особисто) або копії документів засвідчені у встановленому законом порядку;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Дата початку приймання документів: 10 травня 2017 року.
Дата початку формування конкурсної комісії: 01 червня 2017 року.
Документи приймаються за адресою: вул. Січових Стрільців, буд. 43, с. Байківці, Тернопільський район, Тернопільська область, 47711, кабінет № 26, відділ юридичної та кадрової роботи Байковецької сільської ради, e-mail: gromada@bsr1653.gov.ua. Довідки за телефоном: 29-62-55.
Конкурсний добір керівника закладу культури складається з таких етапів:
- оголошення Байковецькою сільською радою конкурсу на посаду керівника закладу культури;
- формування складу конкурсної комісії;
- подання документів кандидатами на посаду керівника закладу культури;
- добір кандидатів на посаду керівника закладу культури;
- призначення Байковецькою сільською радою керівника закладу культури.
Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання документів для участі в конкурсі Байковецька сільська рада оприлюднює подані кандидатами документи (визначені у даному оголошенні), на своєму офіційному веб-сайті відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
Конкурсний добір проводиться публічно. Матеріали засідань конкурсної комісії розміщуються на офіційному веб-сайті сільскої ради.
Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів, про що повідомляється кандидатів.
На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті Байковецької сільської ради та в інший спосіб.
Відповідно до вимог статті 21³ Закону України «Про культуру» Байковецька сільська рада приймає пропозиції від громадських організацій у сфері культури відповідного функціонального спрямування щодо кандидатів до складу конкурсної комісії.
ЗРАЗОК заяви кандидата про участь у конкурсі
Байковецькому сільському голові
Кулику А.Р.
Конкурсній комісії
Байковецької сільської ради
________________________________
прізвище, ім’я, по батькові кандидата _______________________________ ,
дата народження кандидата
який(а) проживає за адресою ________________________________________________________________телефони: дом.:___________________
роб., моб.: _______________________
З А Я В А*
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Будинок культури с. Лозова».
Ознайомлений (а) із визначеними обмеженнями, установленими Законом України «Про запобігання корупції», та з вимогою статті 214 Закону України «Про культуру» щодо особистої відповідальності за достовірність інформації у документах, доданих до цієї заяви.
До заяви додаю наступні документи:
- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- оригінали та копії документів про вищу освіту або копії документів засвідчені у встановленому законом порядку;
- оригінали та копії документів, що посвідчують особу та ідентифікаційного коду;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
___________________ ___________________
дата підпис
* Заява пишеться особою власноручно
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, ________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
(___ ____________ 19__ року народження, паспорт: серія ______ № _________, виданий
____________________________________________________________________________),
відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою ведення бази персональних даних, забезпечення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел, зокрема відомостей про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, паспортних даних, даних про нагороди, відомостей про декларування доходів, зобов’язання фінансового характеру, про майновий стан щодо мене та членів моєї сім’ї, автобіографічних даних, відомостей про трудову діяльність, особистих відомостей (вік, стать, родинний стан, склад сім’ї тощо), відомостей про зареєстроване або фактичне місце проживання, про перебування на військовому обліку, даних щодо стану здоров’я в межах, визначених законодавством, щодо періоду надання відпусток, щодо підтвердження права на пільги, встановлені законодавством, щодо реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, ідентифікаційних даних в електронному вигляді (біографічні довідки, номери телефонів), запису зображення (фото);
використання персональних даних, що передбачає будь-які дії володільця персональних даних з обробки таких даних, їх захисту, а також дії з надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов'язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до Закону (стаття 10 зазначеного Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (стаття 14 зазначеного Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що здійснюється відповідно до цієї згоди або вимог Закону (стаття 16 зазначеного Закону).
Зобов'язуюсь у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
“______” _______________ 201 року ______________ _______________________ (підпис) (прізвище, ініціали) |
|