Семінар-практикум вихователів ДНЗ та НВК
22 лютого на базі НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» відбулося чергове засідання методичного об’єднання, семінар-практикум вихователів ДНЗ та НВК.
Темою засідання було «Сучасне дитяче свято: педагогічний аспект».
Музичні заняття, свята та розваги, що проводяться в дитячому садку, дають малятам велику втіху й радість. Їх розумна організація, перспективне планування видів і тематики, залучення дітей до підготовки та участі в них, сприяють належному музично-естетичному розвиткові вихованців. Естетична атмосфера розваги, в якій дитина діє спільно з дорослим, створює в неї гарний настрій, породжує радість від спільних музичних забав та співів і власних музичних успіхів.
У практичній частині семінару-практикуму присутні педагоги мали змогу подивитися відкрите заняття на тему «Віночок новорічно – різдв’яних свят», яке провела вихователь НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Ковалик Оксана Олексіївна.
Метою заняття було закріпити цикл новорічних та різдвяних свят а також формувати у дошкільнят особистісно-ціннісне ставлення до мистецтва, інтерес до народної декоративно-ужиткової творчості, розвивати художні здібності, смак, образне мислення, стимулювати творчий потенціал, виховувати інтерес до звичаїв та традицій нашого народу, потреби в особистісній творчій самореалізації, оволодівати елементарними художніми вміннями та навичками практичної діяльності, виховувати повагу до традицій наших прапрадідів, патріотизм, милосердя, почуття прекрасного.
У теоретичній частині семінару-практикуму за круглим столом, було обговорено питання сучасного підходу до організації свят в закладі дошкільної освіти та сучасні вимоги до занять в ЗДО.
В основу Базового компонента дошкільної освіти покладеноособистісно-орієнтовну модель дошкільної освіти, педагоги закладів дошкільної освіти, мають свідомо і з розумінням справи поставитися до поступового переходу від навчально-дисциплінарної моделі до особистісно-орієнтованої: у навчально-дисциплінарній моделі освіти центральною фігурою, розпорядником життя дитини виступає педагог, основним життєвим контекстом – навчальна діяльність (заняття), а основними досягненнями – знання, уміння, навички; центральною фігурою особистісно-орієнтованої моделі освіти, розпорядником життя є дитина як його активний суб'єкт, життєвим контекстом – особистісне буття, діяльність, основними досягненнями – життєва компетентність дитини. Перехід до особистісно - орієнтованої моделі дошкільної освіти – професійне завдання кожного педагога.
Зазначила головний спеціаліст відділу освіти Олена Любомирівна Паращук.
По закінчені обговорення вихователі громади спільно розробили методичні рекомедації щодо проведення сучасного дитячого свята в закладі дошкільної освіти.