Застосування елементів STEM-освіти на уроках освітньої галузі «Природознавство»
01.11.2018 р. на базі комунального закладу навчально-виховного комплексу «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» проведено засідання творчої групи учителів освітньої галузі «Природознавство» на тему «Застосування елементів STEM-освіти на уроках освітньої галузі «Природознавство». Завідувач методичним кабінетом Загнибіда Н.М. наголосила, що концепція модернізації освіти, яка будується на основі «Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», орієнтована на реалізацію компетентнісного підходу в освіті, формуванні ключових компетентностей, одним із напрямків інноваційного розвитку освітньої галузі «Природознавство» є впровадження STEM навчання в освітній процес. Загнибіда Н.М. ознайомила педагогів із нормативно-правовою базою та методичними рекомендаціями щодо розвитку STEM-освіти у 2018/2019н.р., основними завданнями, підходами та шляхами впровадження даної технології навчання. Наголосила , що основне завдання учителя полягає у ретельному доборі навчального матеріалу за принципом життєвої доцільності й функціональності, активізації ролі самостійного навчання, формуванні в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці.
Запропоновану презентацію можна переглянути за посиланням.
Учителі обговорили основні кроки до впровадження STEM-освіти та шляхи її впровадження. Матеріал робочої групи розміщений в єдиному інформаційному середовищі. Запланували результати спільної роботи з даного напрямку представити у січні місяці на методичному об’єднанні.