Формування освітнього середовища Нової української школи через співпрацю методичних служб
15 листопада 2018 року на базі НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. с. Великі Гаї" відбувся обласний науково-методичний семінар завідувачів методичними кабінетами “Формування освітнього середовища Нової української школи через співпрацю методичних служб” (з досвіду роботи комунального закладу Тернопільської районної ради “Тернопільський районний методичний кабінет”, методичного кабінету відділу освіти Байковецької сільської ради та методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради).
Із досвідом роботи організації управління методичною роботою в умовах децентралізації ти впровадження Концепції Нової української школи з учасниками семінару поділилась завідувач методичним кабінетом Загнибіда Н.М.
Учасники семінару активно працювали у локаціях.
У локації «Роль методичного кабінету у створенні умов для підвищення рівня професійної компетентності педагогів» Н. М. Загнибіда розповіла про специфіку організації методичної роботи з педагогами закладів освіти Байковецької сільської ради.
Одним із вагомих досягнень стала практика створення методичного кабінету відділу освіти Байковецької сільської ради, що пройшла ґрунтовну експертизу і розміщена на першій спеціалізованій он-лайн платформі «Кращі практики управління освітою», рекомендована для використання у процесі організації методичних кабінетів територіальних громад. Елементи цієї практики розміщено у всеукраїнському періодичному виданні «Директор школи».
Наталія Михайлівна продемонструвала присутнім інтерактивне освітнє середовище, в якому співпрацюють методисти та вчителі, показала наповнення папок для предметників, керівників гуртків, а також форми роботи, які уможливило використання Google-ресурсу. Крім того, завідувач методичного кабінету Байковецької сільської ради окреслила переваги використання віртуального сховища – економія часу, доступність з будь-якого гаджета, що під’єднаний до інтернету, можливість постійно редагувати та вдосконалювати методичну продукцію та документи, вільний доступ до фахових періодичних видань. Такий підхід спростив роботу з підготовки спільних уроків та виховних заходів, які минулого навчального року відбувалися в опорній школі. Підсумки цього педагогічного експерименту висвітлено в офіційному друкованому виданні Міністерства освіти і науки «Освіта України».
В основу роботи методистів покладено моніторингові дослідження якості освіти. Моніторинг задля забезпечення результату, який відбувається «знизу до верху» - від потреб учня, учителя, до методичного кабінету – щоб надати допомогу в роботі.