Пенсійний фонд України: кваліфіковані консультації у телефонному режимі
В умовах карантину, спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії для забезпечення надання громадянам консультацій щодо пенсійного забезпечення не виходячи з дому.
В черговий раз на запитання додзвонювачів відповідали фахівці Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського сервісних центрів.
За час проведення прямої телефонної лінії жителі області найбільше цікавилися останніми змінами в пенсійному забезпеченні, зокрема запланованим з грудня 2020 року підвищенням пенсійних виплат, доплатами до пенсій літнім пенсіонерам з 2021 року, зарахування до стажу періодів навчання та догляду за дітьми до досягнення ними 3-ох річного віку та наслідками отримання заробітної плати «у конвертах» для найманих працівників.
Разом з тим, спеціалісти Головного управління повідомили дозвонювачів про можливості дистанційного обслуговування населення без особистого відвідування сервісних центрів, завдяки сучасним сервісам вебпорталу Пенсійного фонду України та роз’яснили порядок реєстрації на ньому за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області