БАЙКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

Тернопільська область, Тернопільський район

Конкурс на визначення виконавця послуг

Дата: 19.11.2024 08:01
Кількість переглядів: 92

Фото без опису

Виконавчий комітет Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області (організатор конкурсу) оголошує конкурс на визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території сіл Байковецької сільської ради.

Розкриття конкурсних пропозицій відбудеться 20 грудня 2024 року о 15 год. 00 хв. за адресою: с. Байківці, вул. Січових Стрільців, 41 (зал засідань).

За інформацією щодо умов конкурсу та кваліфікаційних вимог до учасників конкурсу звертатись у відділ житлово – комунального господарства, транспорту та будівництва Байковецької сільської ради за адресою: с. Байківці, вул. Січових Стрільців, 43, каб. 207 (за тел. (0352) 51-70-77 або на ел. адресу gromada@bsr1653.gov.ua  )

Уся необхідна документація для участі у кронкурсі подається нижче.

 

Додаток 1 
до Конкурсної документації

 
ПРИМІРНИЙ ЗРАЗОК

Голові конкурсної комісії

________________________

________________________

(повна назва підприємства)

 ________________________

(юридична адреса)

тел. _____________________ 

Електронна адреса _______________________

ЗАЯВА

на участь у конкурсі з визначення суб’єктів господарювання для

здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів

 

Прошу допустити до участі в Конкурсі на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради, оголошеного виконавчим комітетом Байковецької сільської ради  на умовах, визначених організатором конкурсу.

До заяви додається:

1. Перелік документів передбачений конкурсною документацією____.

2. Запропоновані тарифи на збирання та перевезення побутових відходів.

 

 

___________                _____________                    _______________________

         (дата)                                    (підпис)                       (ініціали, прізвище)

 

 

Додаток 2 
до Конкурсної документації

Пропозиції учасників конкурсу оцінюються за такими критеріями:

 Кваліфікаційні вимоги                                      Критерії відповідності

1. Наявність в учасника конкурсу транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів, що фактично утворюються на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради.

 

перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу

2. Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів

Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення

3. Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів

4. Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту

Перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для зберігання транспортних засобів спеціального призначення

Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування

5. Щоденний медичний огляд водіїв

Перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних медичних оглядів водіїв

6. Забезпечення вивезення побутових відходів на об’єкти оброблення відходів та/або полігон, оскільки на території Байковецької громади відсутнє сміттєзвалище

Перевага надається учасникові конкурсу, що має власні потужності у сфері переробки (оброблення) та/або повторного використання побутових відходів, у вигляді вторинної сировини. Здійснення знешкодження/захоронення побутових відходів.

 

6. Економічно обґрунтована вартість послуг на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради за 1 куб м.

Перевага надається учасникові конкурсу, що пропонує найменшу обгрунтовану вартість надання послуг

У випадку однакового значення критеріїв відповідності переможець визнається шляхом голосування членів конкурсної комісії простою більшістю голосів за умови участі в голосуванні не менше як дві третини складу. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комісії.

У разі необхідності (неякісний друк документу або інші випадки, які унеможливлюють перевірку відповідності учасника кваліфікаційним вимогам) організатор конкурсу має право запросити від будь-якого учасника конкурсу повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам. Відповідальність за достовірність наданих документів та інформації, яка надана в цих документах, затверджених підписом і печаткою учасника, несе учасник конкурсу.

До участі у процедурі розкриття конкурсних пропозицій організатором конкурсу допускаються представники учасника конкурсу за умови, якщо учасником виступає юридична особа, яку представляє керівник, він повинен надати завірені копії документів, що підтверджують його повноваження, та мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу. У разі якщо учасника представляє інша особа, необхідно надати довіреність на представництво інтересів учасника, підпис документів, оформлену згідно з вимогами чинного законодавства, копію документа, який підтверджує повноваження керівника, що підписує довіреність, а також мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу. Копії документів, які засвідчують особу представника учасника, повинні бути надані у складі конкурсної пропозиції.

Після відкриття конверта внесення змін до конкурсної пропозиції не дозволяється. У винятковому випадку на запит конкурсної комісії учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи суті.

 

 

 

Додаток 3
до Конкурсної документації

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення
операцій із збирання та перевезення побутових відходів

с. Байківці

(найменування населеного пункту)

_____ ___________ ___ р.

 

Виконавчий комітет Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області

(найменування організатора конкурсу)

в особі сільського голови Кулика Анатолія Романовича                                                       

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Замовник), з однієї сторони, і                                                                                                                                     

                                                                                                                                                      

(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)

в особі                                                                                                                                            ,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

що діє на підставі                                                                                                                         ,

(назва документа, дата і номер)

затвердженого                                                                                                                             

(найменування органу)

(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення виконавчого комітету Байковецької сільської ради від _______ № ________________________________________________________________________________

(найменування організатора конкурсу)

уклали цей договір про таке.

Предмет договору

1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території сіл Байківці, Шляхтинці, Лозова, Курники, Стегниківці, Дубівці, Гаї-Гречинські, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області                                                            

(найменування відповідного населеного пункту чи його частини, визначеної об’єктом конкурсу)

та відповідно до Правил благоустрою території сіл Байковецької сільської ради, затверджених рішенням сесії Байковецької сільської ради від 18.02.2022 р. № 8/22/17                                               

 (дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)

з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених

________________________________________-______________________________________

(дата та номер акта про затвердження регіонального та місцевого планів управління відходами)

а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.

2. Характеристика об’єкта конкурсу:

1) вид - тверді побутові відходи, норми надання послуг затверджені рішеннями виконавчого комітету Байковецької сільської ради від 23.04.2020 р. №44 для сіл Дубівці, Стегниківці, Курники, Лозова, Шляхтинці, Гаї-Гречинські; від 17.02.2021 р. №24 для сіл Байківці, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село. Орієнтовні обсяги надання послуг становить 11,0 тис. м.куб. в рік                          

(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання

послуги з управління  побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)

2) надання послуг здійснюватиметься на території сіл Байківці, Шляхтинці, Лозова, Курники, Стегниківці, Дубівці, Гаї-Гречинські, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село, загальна площа території обслуговування – 7785 га                                                                                          

(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання та перевезення побутових відходів)

3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

                                                                                                                                                      

(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

1823 домогосподарства, з них 1603 домогосподарства – договори на індивідуальні контейнери приватної власності об’ємом 0,24 м.куб., та 220 домогосподарств – договір на контейнери, власником яких є надавач послуги об’ємом 1,1 м.куб.                                                                                                        

(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

Адміністративні будинки (приміщення) – 10; заклади культури  - 8; заклад освіти – 6; заклади торгівлі – 21; кладовище – 11; культові споруди (церква) – 18; промислові підприємства – 8; заклади громадського харчування – 8; підприємства побутового обслуговування населення – 10. В установах та поблизу територій комунальної власності задіяно 22 контейнери об’ємом 1,1 м.куб. власником яких є надавач послуг.      ;

(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)

4) __________________________________-_________________________________  ;

(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)

5) надання послуг з вивезення побутових відходів здійснюється за контейнерною схемою

(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)

Надання послуги за видами побутових відходів

3. Виконавець надає послугу з управління змішаними                                                

(змішаними, роздільно зібраними,

                                                                                                        побутовими відходами.

                 великогабаритними, ремонтними)

4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):

Вид побутових відходів

Контейнерна система

Безконтейнерна система

Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний)

За заявкою

1. Змішані відходи

х

-

-

-

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

-

-

-

паперу, картону

 

 

 

 

скла

 

 

 

 

пластику

 

 

 

 

деревини

 

 

 

 

текстилю

 

 

 

 

металу

 

 

 

 

упаковки

 

 

 

 

біовідходи

 

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

-

-

-

-

4. Ремонтні відходи

-

-

-

-

5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:

Вид побутових відходів

Кількість контейнерів, одиниць

Місткість контейнера,
куб. метрів

Власник контейнера

1. Змішані відходи

1603

 

45

0,24

 

1,1

Приватна власність

Надавач послуги

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

-

-

паперу, картону

 

 

 

скла

 

 

 

пластику

 

 

 

деревини

 

 

 

текстилю

 

 

 

металу

 

 

 

упаковки

 

 

 

біовідходи

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

-

-

-

4. Ремонтні відходи

-

-

-

 

6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:

Вид побутових відходів

Графік та час перевезення зібраних побутових відходів

Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного)

Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою

1. Змішані відходи

Графік розробляється в розрізі сіл Байковецької сільської ради та погоджується відповідно до пп.1 п.9 даного Договору

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

паперу, картону

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

скла

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

пластику

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

деревини

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

текстилю

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

металу

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

упаковки

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

біовідходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи зелених насаджень

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи батарей та акумуляторів

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

3. Великогабаритні відходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

4. Ремонтні відходи

з _____________________

до ____________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

Вимоги до якості послуги

7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

Права та обов’язки замовника і виконавця

8. Замовник має право:

1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;

2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;

3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами;

4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.

9. Замовник зобов’язується:

1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;

2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;

3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;

4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;

5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;

6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

10. Виконавець має право:

1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;

3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;

4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;

5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;

6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

11. Виконавець зобов’язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;

2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;

3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;

4) відшкодовувати витрати з операцій управління побутовими відходами, понесені суб’єктами надання послуг на шляхах довезення та на місцях захоронення/ знешкодження побутових відходів.

5) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;

6) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;

7) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;

8) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;

9) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами.

Ціна та порядок оплати послуги

12. Згідно з рішенням виконавчого комітету Байковецької сільської ради від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:

 

Вид побутових відходів

Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну

1. Змішані відходи

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

паперу, картону

 

скла

 

пластику

 

деревини

 

текстилю

 

металу

 

упаковки

 

біовідходи

 

відходи зелених насаджень

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

відходи батарей та акумуляторів

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

3. Великогабаритні відходи

-

4. Ремонтні відходи

-

Відповідальність сторін за порушення договору

13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.

Порядок і умови внесення змін до договору

14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.

15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

Форс-мажорні обставини

16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання

18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.

Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.

19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.

20. Дія договору припиняється у разі, коли:

закінчився строк, на який його укладено;

виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.

Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий  у виконавця.

Реквізити і підписи сторін

Замовник

Виконавець

Виконавчий комітет

Байковецької сільської ради Тернопільського району

Тернопільської області

(найменування організатора конкурсу)

_____________________________________

(найменування суб’єкта господарювання)

42187288

(ідентифікаційний код юридичної

особи згідно з ЄДРПОУ)

_____________________________________

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*)

Місцезнаходження: Тернопільська обл., Тернопільський р-н., с. Байківці, вул. Січових Стрільців, 43_____________

місцезнаходження__________________________________________________________

номер телефону (0352) 29-62-00

Додаток 3
до Конкурсної документації

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення
операцій із збирання та перевезення побутових відходів

с. Байківці

(найменування населеного пункту)

_____ ___________ ___ р.

 

Виконавчий комітет Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області

(найменування організатора конкурсу)

в особі сільського голови Кулика Анатолія Романовича                                                       

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Замовник), з однієї сторони, і                                                                                                                                     

                                                                                                                                                      

(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)

в особі                                                                                                                                            ,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

що діє на підставі                                                                                                                         ,

(назва документа, дата і номер)

затвердженого                                                                                                                             

(найменування органу)

(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення виконавчого комітету Байковецької сільської ради від _______ № ________________________________________________________________________________

(найменування організатора конкурсу)

уклали цей договір про таке.

Предмет договору

1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території сіл Байківці, Шляхтинці, Лозова, Курники, Стегниківці, Дубівці, Гаї-Гречинські, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області                                                            

(найменування відповідного населеного пункту чи його частини, визначеної об’єктом конкурсу)

та відповідно до Правил благоустрою території сіл Байковецької сільської ради, затверджених рішенням сесії Байковецької сільської ради від 18.02.2022 р. № 8/22/17                                               

 (дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)

з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених

________________________________________-______________________________________

(дата та номер акта про затвердження регіонального та місцевого планів управління відходами)

а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.

2. Характеристика об’єкта конкурсу:

1) вид - тверді побутові відходи, норми надання послуг затверджені рішеннями виконавчого комітету Байковецької сільської ради від 23.04.2020 р. №44 для сіл Дубівці, Стегниківці, Курники, Лозова, Шляхтинці, Гаї-Гречинські; від 17.02.2021 р. №24 для сіл Байківці, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село. Орієнтовні обсяги надання послуг становить 11,0 тис. м.куб. в рік                          

(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання

послуги з управління  побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)

2) надання послуг здійснюватиметься на території сіл Байківці, Шляхтинці, Лозова, Курники, Стегниківці, Дубівці, Гаї-Гречинські, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село, загальна площа території обслуговування – 7785 га                                                                                          

(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання та перевезення побутових відходів)

3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

                                                                                                                                                      

(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

1823 домогосподарства, з них 1603 домогосподарства – договори на індивідуальні контейнери приватної власності об’ємом 0,24 м.куб., та 220 домогосподарств – договір на контейнери, власником яких є надавач послуги об’ємом 1,1 м.куб.                                                                                                        

(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;

                                                                                                                                                       ;

наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)

Адміністративні будинки (приміщення) – 10; заклади культури  - 8; заклад освіти – 6; заклади торгівлі – 21; кладовище – 11; культові споруди (церква) – 18; промислові підприємства – 8; заклади громадського харчування – 8; підприємства побутового обслуговування населення – 10. В установах та поблизу територій комунальної власності задіяно 22 контейнери об’ємом 1,1 м.куб. власником яких є надавач послуг.      ;

(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)

4) __________________________________-_________________________________  ;

(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)

5) надання послуг з вивезення побутових відходів здійснюється за контейнерною схемою

(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)

Надання послуги за видами побутових відходів

3. Виконавець надає послугу з управління змішаними                                                

(змішаними, роздільно зібраними,

                                                                                                        побутовими відходами.

                 великогабаритними, ремонтними)

4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):

Вид побутових відходів

Контейнерна система

Безконтейнерна система

Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний)

За заявкою

1. Змішані відходи

х

-

-

-

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

-

-

-

паперу, картону

 

 

 

 

скла

 

 

 

 

пластику

 

 

 

 

деревини

 

 

 

 

текстилю

 

 

 

 

металу

 

 

 

 

упаковки

 

 

 

 

біовідходи

 

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

-

-

-

-

4. Ремонтні відходи

-

-

-

-

5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:

Вид побутових відходів

Кількість контейнерів, одиниць

Місткість контейнера,
куб. метрів

Власник контейнера

1. Змішані відходи

1603

 

45

0,24

 

1,1

Приватна власність

Надавач послуги

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

-

-

паперу, картону

 

 

 

скла

 

 

 

пластику

 

 

 

деревини

 

 

 

текстилю

 

 

 

металу

 

 

 

упаковки

 

 

 

біовідходи

 

 

 

відходи зелених насаджень

 

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

 

 

відходи батарей та акумуляторів

 

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

 

 

3. Великогабаритні відходи

-

-

-

4. Ремонтні відходи

-

-

-

 

6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:

Вид побутових відходів

Графік та час перевезення зібраних побутових відходів

Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного)

Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою

1. Змішані відходи

Графік розробляється в розрізі сіл Байковецької сільської ради та погоджується відповідно до пп.1 п.9 даного Договору

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

паперу, картону

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

скла

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

пластику

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

деревини

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

текстилю

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

металу

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

упаковки

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

біовідходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи зелених насаджень

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи електричного та електронного обладнання

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

відходи батарей та акумуляторів

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

небезпечні відходи у складі побутових

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

 

 

3. Великогабаритні відходи

з _____________________

до ____________________

_______________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

4. Ремонтні відходи

з _____________________

до ____________________

(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)

-

-

Вимоги до якості послуги

7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

Права та обов’язки замовника і виконавця

8. Замовник має право:

1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;

2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;

3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами;

4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.

9. Замовник зобов’язується:

1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;

2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;

3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;

4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;

5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;

6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

10. Виконавець має право:

1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;

3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;

4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;

5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;

6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

11. Виконавець зобов’язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;

2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;

3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;

4) відшкодовувати витрати з операцій управління побутовими відходами, понесені суб’єктами надання послуг на шляхах довезення та на місцях захоронення/ знешкодження побутових відходів.

5) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;

6) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;

7) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;

8) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;

9) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України Про управління відходами.

Ціна та порядок оплати послуги

12. Згідно з рішенням виконавчого комітету Байковецької сільської ради від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:

 

Вид побутових відходів

Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну

1. Змішані відходи

 

2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

-

паперу, картону

 

скла

 

пластику

 

деревини

 

текстилю

 

металу

 

упаковки

 

біовідходи

 

відходи зелених насаджень

 

відходи електричного та електронного обладнання

 

відходи батарей та акумуляторів

 

небезпечні відходи у складі побутових

 

3. Великогабаритні відходи

-

4. Ремонтні відходи

-

Відповідальність сторін за порушення договору

13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.

Порядок і умови внесення змін до договору

14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.

15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

Форс-мажорні обставини

16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання

18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.

Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.

19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.

20. Дія договору припиняється у разі, коли:

закінчився строк, на який його укладено;

виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.

Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий  у виконавця.

Реквізити і підписи сторін

Замовник

Виконавець

Виконавчий комітет

Байковецької сільської ради Тернопільського району

Тернопільської області

(найменування організатора конкурсу)

_____________________________________

(найменування суб’єкта господарювання)

42187288

(ідентифікаційний код юридичної

особи згідно з ЄДРПОУ)

_____________________________________

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*)

Місцезнаходження: Тернопільська обл., Тернопільський р-н., с. Байківці, вул. Січових Стрільців, 43_____________

місцезнаходження__________________________________________________________

номер телефону (0352) 29-62-00

адреса електронної пошти ________

gromada@bsr1653.gov.ua

поточний рахунок _____________________

у ___________________________________,

МФО________________________________

номер телефону_______________________

 

офіційний веб-сайт ____________________

Сільський голова

(найменування посади)

______________________________

(найменування посади)

 

 

__________
(підпис)

Анатолій КУЛИК

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

__________
(підпис)

___________________

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

адреса електронної пошти ________

gromada@bsr1653.gov.ua

поточний рахунок _____________________

у ___________________________________,

МФО________________________________

номер телефону_______________________

 

офіційний веб-сайт ____________________

Сільський голова

(найменування посади)

______________________________

(найменування посади)

 

 

__________
(підпис)

Анатолій КУЛИК

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

__________
(підпис)

___________________

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

 

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

 

 

Конкурсна документація для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території сіл Байковецької сільської ради (села Байківці, Шляхтинці, Лозова, Курники, Стегниківці, Дубівці, Гаї-Гречинські, Гаї-Шевченківські, Охримівці, Романове Село)

 1. Найменування,місце знаходження організатора конкурсу.

 1.1. Виконавчий комітет Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, 47711 Тернопільська область, Тернопільський район, с.Байківці, вул. Січових Стрільців, 43.

 2. Підстава для проведення конкурсу

  2.1.Рішення виконавчого комітету Байковецької сільської ради від 12.11.2024 р. № 223

 

3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону осіб, в яких можна ознайомитись з умовами проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради
3.1. Місце:  47711 Тернопільська область, Тернопільський район, с.Байківці, вул. Січових Стрільців, 41, зал засідань КЗ «Будинок культури с.Байківці».
3.2. Дата та час проведення конкурсу та розкриття конкурсних пропозицій: 20 грудня 2024 року о 15 год 00 хв.
3.3. Ознайомитися з умовами проведення конкурсу можна у відділі житлово - комунального господарства, транспорту та будівництва Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, кабінет 207.
 тел.(0352) 51-70-77; електронна адреса gromada@bsr1653.gov.ua .

 
4. Очікуваний (прогнозний) економічно обгрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів
               Очікуваний (прогнозний) рівень тарифів на рівні діючих тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Байковецької сільської ради від 28.12.2023 р. № 292 у розмірі: 274,44 грн. за м. куб.

 
5. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу.
5.1. Наявність в учасника конкурсу транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів, що фактично утворюються на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради.
5.2. Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів.
5.3. Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів.
5.4. Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту.
5.5. Щоденний медичний огляд водіїв.
5.6. Забезпечення вивезення побутових відходів на об’єкти оброблення відходів та/або полігон, оскільки на території Байковецької громади відсутнє сміттєзвалище.
5.7. Економічно обґрунтована вартість послуг на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради за 1 куб м.

 
6. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасником конкурсу.
6.1. Для участі у конкурсі учасники подають заяву, згідно додатку 1 до конкурсної документації. До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає:
- перелік документів, передбачений конкурсною документацією;
- запропоновані тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. 
6.2. Перелік документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам:
- довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, про підприємство:
а) реквізити (адреса юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б)  керівництво (посада,ім'я по-батькові, телефон для контактів);
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма;
- копія чинного Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб);
- копія паспорту для фізичних осіб-підприємців;
- витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або копія свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчена у встановленому порядку;
- копія балансового звіту за останній звітний період;
- довідка з податкового органу про відсутність заборгованості за податковими зобов'язаннями та платежами станом на момент подачі конкурсної документації;
- довідка – характеристика транспортних засобів спеціального призначення;
- завірені копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів та документ, що засвідчує проходження ними технічного огляду;
- довідка про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договір про надання відповідних послуг;
- довідка про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договір про оренду такої території або договір про зберігання транспортних засобів на автостоянках;
- довідка про наявність власної або орендованої ремонтної бази та копія наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення або договір про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
- довідка про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного медичного огляду водіїв транспортних засобів та копія наказу на прийняття у штат медичного працівника або договір про медичне обслуговування водіїв;
- довідка довільної форми та за наявності підтверджуючі документи, що містять інформацію про:
               - обсяги надання послуги з перевезення побутових відходів за останній рік;
               - досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;
               - систему сортування, переробки (оброблення) та/або повторного використання, у вигляді вторинної сировини, змішаних та/або роздільно зібраних відходів (у разі наявності);
               - операції з управління побутовими відходами в частині знешкодження/ захоронення побутових відходів;

- розрахунок тарифу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території населених пунктів Байковецької сільської ради за 1 куб м із врахуванням прогнозованих ризиків з відшкодування витрат з операцій управління відходами, понесених суб’єктами надання послуг на шляхах довезення та на місцях захоронення побутових відходів.

Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам в додатку 2 до Конкурсної документації.

7. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї

            Проведення зборів для учасників конкурсу з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї можливо відповідно до вимог Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2023 року за №918.

8. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:

Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою.

Місце подання конкурсних пропозицій – 47711, Тернопільська обл., Тернопільський район, с. Байківці, вул. Січових Стрільців, 43, відділ житлово- комунального господарства, транспорту та будівництва Байковецької сільської ради, каб. № 207.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 14 год. 00 хв.  20 грудня 2024 року.

Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

            Конверти з конкурсними пропозиціями під час повітряної тривоги, за місцем знаходження організатора конкурсу, не приймаються.

Рішення щодо продовження строку подання конкурсних пропозицій та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу приймається організатором конкурсу відповідно до Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2023 року за №918.

 

9. Дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів на визначеній території сіл Байковецької сільської ради – 01 січня 2025 року.

 

 

10. Опис та приклади (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій:

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки.

 

11. Назва об’єкту конкурсу.

            Конкурс проводиться на визначення суб’єкта господарювання, що здійснює операції із збирання та перевезення побутових відходів на визначеній території сіл Байковецької сільської ради.

 

12. Характеристика об’єкту конкурсу, джерела утворення побутових відходів та система надання послуг

Орієнтовні річні обсяги накопичення відходів:

- обсяг надання послуг повинен розраховуватися на підставі норм, затверджених рішеннями виконавчого комітету Байковецької сільської ради  від 23.04.2020 року № 44 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» (для сіл Дубівці, Стегниківці, Курники, Лозова, Шляхтинці, Гаї-Гречинські) та від 17.02.2021 року № 24 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» (для сіл Гаї-Шевченківські, Байківці, Романове Село, Охримівці), що визначені на підставі Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 року № 259 (із змінами);

Площа території обслуговування – 7785 га.
Кількість домогосподарств – 3664.
Кількість будинків багатоквартирного житлового фонду-21
ОСББ-11 .
Кількість контейнерів – 1603 шт. об’ємом 0,24 м. куб.
  • 45 шт. об’ємом 1,1 м.куб.

характеристика під’їзних шляхів - асфальтоване та тверде грунтове дорожнє покриття.

Надання послуг з вивезення побутових відходів за контейнерною схемою.

 
13. Проект договору
               Примірний договір між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання для здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів (Додаток 3 до Конкурсної документації).

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь