БАЙКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

Тернопільська область, Тернопільський район

Чи можна повернути або обміняти подарунки

Дата: 06.01.2025 09:34
Кількість переглядів: 76

Фото без опису

 

Придбали новорічний подарунок, але він не підійшов або придбана сукня на святкування перестала подобатися на наступний день? Такі товари можна обміняти або повернути продавцю.

 

Обмін та повернення товару належної якості

Товар можна обміняти протягом 14 днів у того продавця, в якого він був придбаний. Пояснювати причину не потрібно.

Обміняти товар можна тільки якщо він не був у використанні і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек.

 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту
  • одержати назад гроші
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача.

 

Якщо бажаєте саме повернути товар, то гроші мають повернути у той самий день або в інший строк за домовленістю з продавцем, але не пізніше 7 днів. Гроші повернуть у тому розмірі, що зазначено на чеку. Тобто, якщо в магазині акція і товар коштує дешевше, вам все одно повернуть повну суму.

 

Повернення товару без чека

Якщо немає чека, то повернути або обміняти товар буде складніше, проте це можливо. Деякі магазини мають свій алгоритм дій на цей випадок. Зазвичай потрібно написати заяву про отримання копії товарного чека на ім’я директора закладу. Магазини, що використовують розрахунково-касові апарати, зобов’язані зберігати стрічки з даними про продаж товарів, тому зможуть зробити дублікат.

Крім того, замість чека можна пред'явити будь-який інший документ, який підтверджує оплату. Це може бути гарантійний талон, інструкція з експлуатації, квитанція, техпаспорт, штрихкод на пакуванні тощо. Головне, щоб у документі була вказана інформація щодо продавця (організації, що продала товар), дата здійснення покупки, назва товару і його ціна.

 

Обмін та повернення товару неналежної якості

У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь