ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Додаток 2
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 13355
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕХНОЛОГІЯ" 14022407
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 40025, Сумська обл., місто Суми, пр.Перемоги, будинок 147-А
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає реконструкція нежитлових приміщень в завод пакувальних матеріалів і поліграфічної продукції за адресою: вул. Стуса В., 47, с. Байківці, Тернопільський район, Тернопільська область. Проектом передбачається встановлення технологічного обладнання для виготовлення пакувальних матеріалів та поліграфічної продукції, а саме: етикетка декоративна – 407 млн. шт.; декоративна капсула для ігристих вин – 501 млн. шт.; декоративний ковпачок на основі ПВХ – 315 млн. шт.; поліламний ковпачок – 97,5 млн. шт.; плівка поліетиленова – 6251,0 тон; фольга для пакування харчових продуктів – 228,0 тон; рулонні матеріали – 166,0 тон; друкований комбінований матеріал – 2596,0 тон; матеріал комбінований без друку – 1410,0 тон; матеріали для пакетів Super-pauch – 139,0 тон; матеріали для Bag-in-Box – 461,0 тон; фольга для пакування фармацевтики – 85 тон. На території передбачаються наступні будівлі та споруди: склад готової продукції, адміністративний корпус, виробничий корпус, допоміжні будівлі. Виробництво розподіллено на дільниці: продаж упаковки; служба головного енергетика; контроль якості продукції; виробництво ковпачка та декоративної оболонки для
шаманських вин; виробництво плівки поліетиленової; ламінаційні матеріали; складське господарсько; друк рулонних матеріалів; виробництво поліграфічної продукції. Для виготовлення готової продукції встановлюються технологічне обладнання: екструдери, ламінатори, машини глибокого друку, машини гарячого тиснення, машина для виготовлення етикеток, формувально різальні машини, машини виготовлення флексографічного друку, машини виробництва шампанських капсул, системи транспортування та завантаження.
Технічна альтернатива 1.
Технічними рішеннями передбачено встановлення технологічного обладнання від Європейських виробників Nordmeccanica Group, Cartes, Nilpeter та ін. Дане обладнання сертифіковано відповідно до європейських та українських екологічних стандартів з використанням сучасних технологій які наносять мінімальний вплив на атмосферне повітря, та мають вищу продуктивність ніж азійські аналоги. Використання сертифікованого обладнання дозволить зменшити вплив на довкілля при використанні даного обладнання та забезпечити дотримання екологічних норм відповідно до чинних нормативних документів
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою № 2 передбачено встановлення обладнання від Азійських виробників FAYGO UNION, Shanghai Yingxin World Machinery Co, Jwell Machinery. Дане обладнання сертифіковано відповідно до екологічних стандартів країни виробника (Китай). Показники емісії від технологічного обладнання мають значення вище ніж обладнання від Європейських виробників та меншу продуктивність. Для досягнення встановленої річної виробничої потужності необхідно встановлення більшої кількості обладнання, що в свою чергу збільшить вплив на навколишнє середовище за рахунок зростання викидів в атмосферне повітря через більші показники емісії в порівнянні з обладнанням від Європейських виробників. Використання обладнання Китайського виробництва має значно більший вплив екологічного характеру під час експлуатації.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Тернопільська обл. Тернопільський р-н Байківці вул. Стуса В., 47
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Байковецька територіальна громада (с. Байківці)
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл. Тернопільський р-н Байківці вул. Стуса В., 47.
Планованою діяльністю АТ "Технологія" (юридична адреса: 40025, Україна, Сумська обл., місто Суми, проспект Перемоги, будинок, 147А. Тел: +380 (54) 267 12 50) передбачає реконструкцію нежитлових приміщень в завод пакувальних матеріалів і поліграфічної продукції за адресою: вул. Стуса В., 47, с. Байківці, Тернопільський район, Тернопільська область. Земельна ділянка під плановану діяльність, площею 2,9403 га, кадастровий номер 6125280600:01:018:0033, цільове призначення 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Земельна ділянка використовується на правах оренди (договір оренди між ПП «ФАБРИКА МЕБЛІВ
«НОВА» та АТ «ТЕХНОЛОГІЯ»).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Тернопільська обл. Тернопільський р-н Байківці .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки об’єкт планованої діяльності є реконструкція існуючого об’єкта. Земельна ділянка під реконструкцію знаходиться в промисловій зоні міста, віддалена від житлової та громадської забудови на нормативні відстані. На дану земельну ділянку оформлено довгостроковий договір оренди. Розміщення за територіальною альтернативою 1 має всі необхідні приєднання до інженерних мереж, комунікацій, транспортного забезпечення. Варіант розміщення за територіальною альтернативою 1 відповідає всім вимогам законодавства щодо розміщення об’єкту планової діяльності, відсутні принципові обмеження щодо її реалізації.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Метою планованої діяльності є реконструкція нежитлових приміщень в завод пакувальних матеріалів і поліграфічної продукції. В результаті планованої діяльності передбачається створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів. Планована діяльність забезпечить безпечні умови праці обслуговуючого персоналу, автоматизацію технологічних процесів та захист обслуговуючого персоналу від травматизму, виконання вимог нормативних документів з охорони праці та промислової санітарії у повному обсязі. Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає у забезпеченні технологічного процесу виробництва у відповідності з вимогами технологічної інструкції, забезпечення якості та необхідної кількості, відповідно до проектного навантаження.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Проектом передбачається встановлення технологічного обладнання для виготовлення пакувальних матеріалів та поліграфічної продукції, а саме: етикетка декоративна – 407 млн. шт.; декоративна капсула для ігристих вин – 501 млн. шт.; декоративний ковпачок на основі ПВХ – 315 млн. шт.; поліламний ковпачок – 97,5 млн. шт.; плівка поліетиленова – 6251,0 тон; фольга для пакування харчових продуктів – 228,0 тон; рулонні матеріали – 166,0 тон; друкований комбінований матеріал – 2596,0 тон; матеріал комбінований без друку – 1410,0 тон; матеріали для пакетів Super-pauch – 139,0 тон; матеріали для Bag-in-Box – 461,0 тон; фольга для пакування фармацевтики – 85 тон. На території передбачаються наступні будівлі та споруди: склад готової продукції, адміністративний корпус, виробничий корпус, допоміжні будівлі. Виробництво розподіллено на дільниці: продаж упаковки; служба головного енергетика; контроль якості продукції; виробництво ковпачка та декоративної оболонки для шаманських вин; виробництво плівки поліетиленової; ламінаційні матеріали; складське господарсько; друк рулонних матеріалів; виробництво поліграфічної продукції. Для виготовлення готової продукції встановлюються технологічне обладнання: екструдери, ламінатори, машини глибокого друку, машини гарячого тиснення, машина для виготовлення етикеток, формувально різальні машини, машини виготовлення флексографічного друку, машини виробництва шампанських капсул, системи транспортування та завантаження.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Підприємство відноситься до об'єктів, для яких екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні та інші обмеження приведені в діючих державних екологічних нормативних документах, будівельних, санітарних і протипожежних нормах. Екологічні обмеження планованої діяльності: - при експлуатації об'єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного
законодавства; - викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати гранично допустимих нормативів; - відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; - виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об'єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки. Субʼєкт господарювання бере на себе зобов'язання виконувати всі умови щодо експлуатації об'єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище знаходиться в межах нормативів чинного законодавства і не потребує додаткових екологічних обмежень.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження технічної альтернативи 2 аналогічні з обмеженнями з технічною альтернативою 1, окрім додаткового збільшеного впливу на атмосферне повітря за рахунок більших показників емісії альтернативного обладнання.
щодо територіальної альтернативи 1.
- територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою структурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; - забезпечення меж планованої санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на межі санітарно-захисної зони та житлової забудови, згідно чинного санітарного законодавства України; - рівні шумового, теплового, радіоактивного та електромагнітного навантаження не повинні перевищувати санітарних та природоохоронних норм; - використання земельних площ в межах земельних ділянок наданих в тимчасове користування в відповідності з вимогами чинного законодавства України. Відстань до найближчої житлової забудови повинна відповідати ДСП 173-96 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів». У відповідності до ДСП 173-96
«Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» планована діяльність класифікується як виробництво виробів із синтетичних смол, полімерних матеріалів та пластичних мас різними методами (пресуванням, екструзією, литтям під тиском, вакуум- формуванням та ін.). Нормативний розмір санітарно-захисної зони становить 100 м. На території санітарно-захисної зони підприємства відсутні об'єкти житлового та громадського призначення. Найближча житлова забудова знаходиться в північно-західному напрямку на відстані 400 м. від найближчого технологічного обладнання підприємства.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Див. пункт 3.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
законодавством. Проектні рішення в період реконструкції та експлуатації забезпечують раціональне використання ґрунту, передбачають заходи протидії підтопленню (вертикальне
планування території з відведенням поверхневих вод), просіданню (влаштування під спорудами екранів із ущільненого ґрунту, якісне ущільнення зворотної засипки пазух котлованів і траншей), активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні та компенсаційні заходи (розміщення газонів та зелених насаджень із наданням необхідних уклонів озелененої поверхні для забезпечення стікання води).
щодо технічної альтернативи 2.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території технічної альтернативи 2 аналогічні з технічною альтернативою.
щодо територіальної альтернативи 1.
Територія під плановану діяльність упорядкована, має достатній рівень інженерного забезпечення для дотримання нормальних умов функціонування: наявні під’їзні автомобільні шляхи; наявне освітлення в темний час доби; забезпечення водопостачання та водовідведення.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Див. пункт 3.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Повітряне середовище: під час будівництва: тимчасовий допустимий вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки та транспорту, здійсненні будівельно–монтажних (зварювальних, фарбувальних та інших) робіт; під час експлуатації: викиди в атмосферне повітря від технологічних процесів виготовлення продукції, викиди від роботи допоміжного устаткування. Рівні впливу не перевищують встановлені нормативи чинного законодавства. Водне середовище: на період будівництва: для санітарно-побутових і службових потреб використовують існуючі тимчасові пересувні приміщення. Водопостачання - привозна вода, каналізування – встановлення біотуалетів у відповідності до розробленого «Проекту організації будівництва». Скидання стічних вод у водні об'єкти не передбачається. Поверхневі і підземні води на стадії будівництва впливу не піддаються. під час експлуатації: водопостачання здійснюється від мереж ПП «ФАБРИКА МЕБЛІВ «НОВА» та міської водопровідної мережі, каналізування – до системи централізованого водовідведення. Скидання стічних вод у водні об'єкти не передбачається. Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планованої діяльності не передбачається. Ґрунт: на період будівництва: виїмка ґрунту під час прокладання інженерних мереж, незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та відходи паливно-мастильних матеріалів від роботи будівельних механізмів. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт передбачається застосування тільки технічно перевіреної техніки та механізмів, здійснення поточних оглядів техніки, інструктаж обслуговуючого персоналу. Передбачається оснащення будівельного майданчику контейнерами для побутових і будівельних відходів, вивезення згідно договорів. при експлуатації: при експлуатації об’єкту вплив не передбачається. Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: планована діяльність не матиме негативного впливу на рослинний і тваринний світ, їх популяції та міграції. Території ПЗФ (вищого та нижчих рангів) у межах проммайданчика та його санітарно-захисної зони відсутні. Навколишнє соціальне середовище (місцеве населення та інші зацікавлені групи): вивчається через механізм розміщення не менше ніж в трьох публічних місцях та громадських обговорень. Навколишнє техногенне середовище: негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільсько-господарські об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час експлуатації проектованого об’єкта не очікується. Відходи
виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення: При виконанні будівельно-монтажних робіт та експлуатації об’єкту передбачено утворення відходів від запроектованих технологічних процесів та життєдіяльності обслуговуючого персоналу. Поводження з відходами відповідає вимогам чинного законодавства.
щодо технічної альтернативи 2.
Джерела та види можливих впливів на довкілля співпадають з технічною альтернативою 1 окрім збільшення додаткових впливів на повітряне середовище під час експлуатації за рахунок збільшення викиду забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
щодо територіальної альтернативи 1.
Санітарно-захисна зона для даного об'єкту становить 100 м та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Викиди від планованої діяльності, рівні шуму, вібрації, ультразвуку, електромагнітних та іонізуючих випромінювань на межі СЗЗ не перевищують гігієнічні нормативи. Об'єкти природно-заповідного фонду, пам'ятки архітектури, історії і культури в межах впливу планової діяльності відсутні.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Див. пункт 3.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля передбачається відповідно до вимог ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VІІІ від 23 травня 2017 року.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, OVD@mepr.gov.ua, +38 (044) 206-31-40, +38 (044) 206-31- 50, Заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки – Грицак Олена Анатоліївна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}