Формування соціальної компетентності учня в закладі загальної середньої освіти
Соціальна компетентність - здатність до співробітництва в групі та команді, мобільність, уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колективі, планувати, розробляти й реалізовувати соціальні проекти індивідуальних і колективних дій; уміння визначати й реалізовувати мету комунікації в залежності від обставин; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях.
24 березня на базі НВК «Шляхтинецька ЗОШ І-ІІ ст. ім. О. Г. Барвінського – ДНЗ» відбулося планове засідання методичного об’єднання педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти нашої громади.
Тема засідання: «Формування соціальної компетентності учня в закладі загальної середньої освіти».
Засідання провела педагог-організатор НВК «Шляхтинецька ЗОШ І-ІІ ст. ім. О. Г. Барвінського – ДНЗ» Сташків Ірина Василівна.
Під час засідання педагоги обговорили три основні аспекти соціальної компетенції: інформаційний (знаннєвий), поведінковий (поведінка, вміння, навички), ціннісно-оцінний (морально-етичний). Також визначили основні завдання, які необхідно реалізовувати для досягнення соціокультурної мети, це: вироблення в учнів уміння взаємодіяти з іншими людьми в полікультурному суспільстві; залучення школярів на практиці ефективно застосовувати набуті знання й уміння; формування духовного світу учнів, ціннісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів; виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві.
Формування соціальної компетентності дитини базується на таких особистісних утвореннях: мотивація досягнення; довільність; позитивне ставлення до себе; висока самооцінка; здатність до конструктивної поведінки у складних ситуаціях, зазначили педагоги-організатори у спільній бесіді.
По закінчені методичного об’єднання, педагоги спільно розробили методичні рекомендації для подальшої організованої, успішної роботи з учнями