Проведено ще один спільний урок з фізики
Якісне навчання фізики, формування в учнів експериментальних умінь і навичок неможливе без широкого використання фізичного експерименту. Розвиток науки фізики вимагає постійного оновлення навчального фізичного експерименту, удосконалення методики його використання, розробки нових підходів до його організації.
Традиційно склалося так, що в експерименті, в основному, використовуються аналогові вимірювальні прилади, брак яких на даний час відчувається досить гостро. Поряд із тим, із розвитком фізики та удосконаленням технологій на зміну аналоговим вимірювальним приладам все частіше приходять цифрові, які знаходять дедалі ширше використання у повсякденному вжитку.
В кабінеті фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» вчитель-методист Шемеля Михайло Андрійович зібрав сучасні лабораторні комплекти, прилади загального призначення, засоби навчання, які розширюють можливість фізичного експерименту, зокрема, за рахунок підвищення точності вимірювань, зменшення часу проведення вимірювань, застосування обчислювальної техніки з метою обчислення та інтерпретації результатів експерименту.
18 квітня 2018 року вчителями закладів освіти Байковецької ОТГ проведено підсумковий урок для учнів 8-х класів з теми «Електричні явища. Електричний струм».
Шемеля М.А. підібрав ряд цікавих дослідів для ознайомлення учнів із сутністю експериментального методу, з його роллю в наукових дослідженнях з фізики, озброєння школярів деякими практичними навичками.
На уроці особлива увага приділялася практичній максимально індивідуалізованій дослідницькій роботі учнів, що сприяє розвитку креативності, інтелекту, інтуїції, формуванню предметних та ключових компетентностей, вихованню інтересу до науки фізики, до історії відкриттів та винаходів, потреби в самоосвіті.
Вчителі Шемеля М.А., Прус Б.М., Погнерибко А.В. проілюстрували закони електрики в доступній для учнів формі та зробили їх зміст зрозумілим для учнів, ознайомили учнів із експериментальним методом дослідження фізичних явищ та показали застосування фізичних явищ, що вивчаються, в техніці, технологіях та побуті.
Цікаві новини щодо проблем електрики в сучасному науковому вимірі учні отримали від кандидата фізико-математичних наук, керівника гуртка Андрієвського В.В.
Учні змогли виміряти опір та різницю потенціалів власного організму, що дало змогу систематизувати знання про безпеку людини під час роботи з електричними приладами.
Школярі розвинули вміння аналізувати фізичні явища, узагальнили навчальний матеріал з вивченої теми та підготувалися до виконання контрольної роботи.