Фізика – реально цікава наука
Одним із пріоритетних напрямів діяльності Байковецької ОТГ є підвищення якості освіти, модернізація навчальних закладів. Облаштування сучасного кабінету фізики, введення в дію першої в Україні сільської шкільної автоматизованої обсерваторії забезпечили нашим школярам доступ до якісної сучасної освіти, зокрема STEM-освіти. Учні мають змогу реалізовувати свої мрії і починання, проводити науково-дослідні роботи, покращити знання з фізики та астрономії.
12 вересня 2019 року в опорний заклад освіти с. Лозова завітали на спільний урок учні 9 класів нашої громади, щоб доповнити і поглибити свої знання, краще пізнати закони природи, усвідомити взаємодію людини з навколишнім світом.
Керівник міжшкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та астрономії, вчитель-методист Михайло Шемеля підготував та провів для школярів ряд цікавих демонстрацій з розділу «Магнітні явища», які здійснені з використанням сучасного обладнання кабінету фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ». Це дозволило закріпити і поглибити знання учнів з теми, розвинути вміння дітей спостерігати, узагальнювати та пояснювати фізичні явища.
Під керівництвом своїх наставників Л. Кузь, Т. Маркович, Б.Пруса школярі виконали лабораторну роботу «Складання та випробування електромагніту».
Юні дослідники відповідально й зосереджено працювали, експериментували, розвивали природне прагнення до пізнання, швидко і правильно орієнтувалися у нестандартних ситуаціях, описували хід відповідних дослідів, ставили проблемні запитання, робили висновки.
М. Шемеля ознайомив учнів з роботою потужного телескопа з автонаведенням, сучасним комп’ютерним обладнанням, новими можливостями для дослідження небесних тіл.
Незабаром школярі долучаться до роботи обсерваторії під час занять в астрофізичному гуртку, здобуватимуть глибші знання про космос, робитимуть фотографії далеких галактик.
Віримо, що серед наших учнів є майбутні науковці та винахідники, які розвиватимуть науково-технічний потенціал України, здійснюватимуть відкриття на міжнародному рівні